Will you dance to this beat?

Fredag=Techno rave=Best dance out of all of them!

Kvallen borjar ratt segt och jag och Laura sitter pa ovre delen av the gym och typ kollar pa folk for det fanns inget annat gora. Det var sa sjukt lite folk. Efter ett tag sa gar vi ner och pratar med lite folk och gar runt och gor ingenting nar jag gar in i Taylor. Jag har inte pratat med honom pa ar och dag och jag sager att det ar segt har. Han drar mig med sig och vi gar for att dansa, om man nu kan kalla det for det. Kul hade vi i vilket fall som helst, han sa att han saknade mig i tyskan och jag sa att han borde komma och halsa pa i min nya klass, haha. Sen gar vi far att ta lite vatten, dansar lite och skiljs sen at. Jag dansar med Laura och Spencer och lite annat folk som jag inte kan namnen pa, nar Carl kommer och kor sina tyska moves. "This is how you dance in Sweden!" sager han till mig nar han kor nagot som jag inte vet hur jag ska beskriva. Suuuure man... Runt da sa springer jag pa Guillermo och vi dansar ett tag innan han aker hem. Han var med Kevin som akte hem dagen efter. Sjukt segt men jag tror arligt talat att han inte var overdrivet ledsen over det. Maaanga tjejer i skolan var det istallet.

I vilket fall som helst, life goes on without Kevin. At least mine does... Dansen fortsatte och efter att Kevin och Guillermo akte sa hangde jag mest med Carl. Han hade glowsticks som jag ville ha och jag jagade runt honom for att fa tag pa dem. Sen sa var vi trotta och hangde med Zach nar han deejayade och hoppade runt och forsokte fa folk att borja hoppa. Carl hoppade in i smeten forst och jag och Zach foljde efter. Ingen brydde sig sa vi hoppade ut igen. Sen sa var killarna upptagna med att vara viktiga (Carl tyckte att han var jatteviktig som petade pa ljusknappen every now and then) och jag fick en shake av Carl for att jag gick och kopte en till honom. Vi fick en energy pop pa kopet och han blev helt exalterad och gomde den som om den var olaglig eller nagot. "They gave it to you so it can't be anything you have to hide" sa jag men han ville anda springa ivag nar han skulle prova den. Den var sjukt acklig men han kopte tre till sa han holl antagligen inte med mig. Resten av kvallen sa satt vi och pratade om allt och ingenting och vi skulle ha sista dansen eftersom Zach hade lovat mig att Boten Anna skulla vara den sista sangen men nagot hande sa det avslutade innan vi hann dit. Dang it. I vilket fall som helst sa sa Carl att ravet var tio ganger battre an prom och att jag inte missade nagot sa det var ju kul att hora. Fran denna kvall finns tva bilder pa mig och bada ar i Carl's kamera sa jag ska forsoka fa tag pa dem pa nagot satt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: