The More I know The Less I Understand

Mamma, jag sa det till pappa och nu kan jag säga det till dig också: TAAAAACK!!! Vad har hänt? Ledtråd: ÅÄÖ. Dang that feels good...
Imorse ringde min mobil 5.02. Livet är härligt. Jag gick upp för att duscha och packa det sista och åt pitas (som hade Chris' och mitt namn klottrade all over -- "If it doesn't have your name on it it's mine" "It does have my name on it" "Mine too" "Don't you dare touch my pitas foreigner" Haha älskade värdbror!!) innan det var dags att åka till flygplatsen. Förresten, berättade jag hur Montana fick iväg mig? SNÖ! Jag vet inte vad som är värst, att det snöar i maj eller att ingen reagerar på snö i maj. Helt sjukt, och vi är ju söder om Sverige.
Flygningen gick väl bra. Denver var rätt segt och av misstag sa köpte jag världens största smoothie som inte ens var god, och McGriddle som var ännu äckligare. Åt inte ens upp den. När jag landar på Newark så var vi 55 minuter tidiga vilket var mindre bra för pappa var inte där. Jag släpade runt på min tunga väska för att ha något att göra och nar jag spottar en Dunkin' Donuts så bestämmer jag att det var mitt kall. Köpte en donut, just den var väl inte den bästa, och en egg-bacon-cheese bagel. Så. Sjukt. God. Vill ha mera. Om jag kan så ska jag hitta en imorgon när pappa inte är hemma. Eller förresten, det behöver jag inte för vi har massa god frukost hemma.
Jag har gjort så mycket idag som jag inte har gjort på jättelänge. Suttit i bilkö till exempel. Helt fascinerande. Pappa skrattade åt min förvirring nr det kom till mycket som hände här men jag kanske har blivit en small town girl efter nästan 10 månader i Montana. You can take the girl from Montana but you can't take Montana from the girl.
I love my dad. Gotta go but if anyone wants to skype this weekend is the time ti do it. Comment or facebook me people!
johanna

skype!!!

2010-05-07 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: