Surrender to the beat

Idag var en rätt seg dag som turned out pretty good later. När jag gå in på internet så chattar jag med Hannah, och sen så skypar vi i över en timme. Var så sjukt gött att se henne igen, inget har förändrats och snacket gick som vanligt. Jag hade kunnat prata mycket längre men jag var tvungen att sluta för att äta middag.
Det känns verkligen att det börjar dra ihop sig mot slutet. Senoirs är nu borta, var på graduation rehearsal igår, vilket är speciellt. Utbytesstudenterna är de som går upp på scenen först, och gissa vem som är först av de första? Moi. Så om jag gör bort mig så kommer det liksom att vara första intrycket av alltihop. Kul kommer det att bli, jag kommer att sitta längst fram och har Carl brevid mig vilket är bra, han kommer att hålla mig lugn.
Just nu så sitter jag och försöker komma på hur man ska översätta mina betyg till amerikanska. Verkar jättelätt men min counselor hööl inte med för hon vet inte hur många timmar varje class är värd. Seeegt. Om någon vet hurm na gör det superlätt så hör av er.
Min sommar kommer att vara busy, busy...
8 juni: Lämnar Montana.
9 juni: Lämnar USA.
10 juni: Sverige!
11 juni: Carls student.
21 juni: New York.
6 juli: Sverige.
21 juli: Madrid.
30 juli: Sverige
?? augusti: Back to Montana.
25 augusti: Starting my school year as a SENIOR!
Skulle gärna slänga in en resa till München också, men vet inte när det skulle gå...
Emelie K

Heej Kajsa! Först och främst vill jag bara säga att jag gillar din blogg skarpt! Men nu till frågan, ska du gå ett till utbytesår i montana? :O

2010-05-29 @ 21:10:58
Sandra

Så du ska komma tillbaka till Montana och gå ditt senior year? Flyttar du med hela familjen eller vadå?

2010-05-30 @ 17:56:53
URL: http://sanwas.blogg.se/
Manda

ska du tillbaka och gå senior year i Montana?

2010-05-31 @ 08:54:23
Mam

Vilken sommar!!!

Tur att jag har bokat in några dagar med dig, annars hade du ngt åkt till München. Hannah kanske kan komma till dig istället så hinner ni ses i alla fall och jag får träna tyska, ja du också förståss.



Bamse kramar

Jag längtar så efter dig! Det kan jag få göra nu när det inte är så många dagar till vi ses.

Vad har du för önskemat när du kommer hem? (Vår student från Colorado vill ha bakad potatis med smör, hon hade bara fått svensk färsk potatis en hel sommar. Förstår att du längtar efter färsk potatis...)

2010-05-31 @ 16:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: