In a world made of steel, made of stone

Denver Airport är inte världens mest intressanta men den har vissa ställen som går att äta på. Idag hade jag tur, för jag kom in på ena änden av terminalen och var tvungen att gå förbi Quiznos och Jamba Juice för att komma till min gate. Det var ju självklart att jag stanna och köpa något att äta och dricka för min sista slantar.
Vi var jättesena till Newark så jag och pappa hann inte äta, och på planen här så tar de bara betalt med kort, vilket jag inte har något fungerande sånt. Gött. Fick ta employer's line through security och sen springa gärnet till gaten som låg på andra änden av terminalen. Dagens andra löptur, tänk va!! Jag hann iallafall, och nu så ska jag sitta i Denver ett tag, typ en halvtimme, innan jag kan boarda planet. Jag kommer till Great Falls vid 11.11 pm, vilket är härligt med tanke på att det betyder 2 am med vad jag är van vid. Hoppas att jag kan stanna hemma ifrån skolan imorgon och jobba ikapp lite. Missar inget om jag tar en dag till off.
thea

nar aker du tillbaka till sve? jag va faktiskt lite trott nar jag hade tva timmars tidskillnad ocksa haha..

2010-05-14 @ 15:32:59
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: