If we ever meet again

Jag fick se varat fardiga supplement idag, och det var sa sjukt fint. Kanske, kanske, att boken kommer imorgon men antagligen sa blir det pa mandag eller tisdag. Kan inte vanta.

Sitter med en acklig tyska uppgift och ska snart avluta for att spendera natten med government. Imorgon ska jag se Cinderella pa GFH och det kommer nog att bli kul. De har forresten rekordet for mest pengar spenderade pa en skolpjas har, inte Cinderella men nagon annan for nagra ar sen. Den kostade $29,000 att gora och drog in $33,000. Sjuka mangder pengar... Varan dyraste var pa $17,000 och den drog in $19,000 tror jag.

Jag skulle precis skriva en glad overraskning men kom pa att det inte gar for da forstor jag min djavulska plan. Oh well. God natt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: