I don't miss it all that much

Fick fragan nar jag aker tillbaka till Sverige, och det gor jag den 8nde juni. 23 days...

Literary analysis ar hur min helg stavas. Underbart... Fick veat att jag kommer att gora finals med the seniors vilket jag inte ser fram emot alltfor mycket men vad kan man gora at det? Ska forsoka andra det for aven om jag inte maste ga i skolan sa kommer jag nog ga dit anda eftersom det ra dar min kompisar kommer att vara pa dagarna.

Mandag kvall eller tisdag morgon sa kommer yearbooken med 100% sakerhet att vara har. AAAHHHAHAHA!!!! Helt sjukt faktist. Vi fick se vara t shirtar igar och de ar jattesnygga, vi ska ha dem for att promota varat release party nasta vecka. Excitiiiiing! 
papi

Det verkar som du pluggar hårt och det måste ju jag som pappa verkligen tycka är nåt bra! Ser fram emot att du får internet. Det blir väl lite enklare då kan jag tänka mig.. Dyrare? Måste se till att vi inte ruinerar Tom & Sandi..Kram Pa

2010-05-17 @ 04:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: