I could really use a wish right now

Tva veckor fran idag sa ska vi ha varat yearbook releaseparty. Pa fredag om en vecka sa ar tanken att boken ska komma och bo i kallaren ett tag. Jag vet inte riktigt vad jag kanner just nu men jag vet att jag inte vill att det ska vara slut riktigt an. 

Sitter vid datorn for att jobba pa mitt research paper for government. John Adams var den andra presidenten for detta land och mycket mer an sa vet jag inte om honom men det far jag val forsoka andra pa. Skulle ha jobbat pa det efter skolan idag men sa blev det inte utan istallet sa gick jag och fotade softball practice. Jag stod och fixade med installningarna nar en trackkille sprang forbi och gjorde nagot jattekonstigt sa jag bara skrattade at honom. Fick nog nagra hyfsade shots och det behovdes verkligen for vi har inte i narheten av tillrackligt manga bilder.

Imorgon sa gor jag mitt sista mark pa Class of 2010 i och med att min story fixas till det sista. Shelby ar den som fixar bilderna sa nar jag lamnar Montana over helgen sa har jag gjort vad jag kan for att dokumentera det har aret. It's been one hell of a year, and one that I'll never forget. 

mam

Är nyfiken på yearbooken. Du har skrivit och berättat så mkt om arbete med den så det ska bli kul att få se resultatet.

Snälla, ta med Astrids skor, så ni kan skicka dem till henne.

Vi hörs i helgen!

Bamsekramar

2010-05-05 @ 14:17:56
beata gradin

hej!

jag funderar på att åka som utbytesstudent till montana om typ 1 ½ år. Men jag vet inte vilken arrangör jag ska åka med, vilken arrangör åkte du med? och hur mycket kostade dtet på ett ungefär?



Tack & kram

2010-05-05 @ 20:53:48
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: