Feeling as good as lovers can, you know

Jag trodde inte att man kunde bli jetlaggad av två timmars tidsskillnad men jag hade fel. Satt uppe till tre här och gjorde väl lite allt möjligt och blev väckt av pappa vid 7 tror jag. Lyckades somna om och sen så sov jag till halv 11 och det var väl inte den bästa idén jag har haft för jag fick nästan stressa efter att ha skypat lite. Åt en bagel till frukost, New York bagels är verkligen i en klass för sig, så underbart gott. Imorgon så ska jag göra ett försök till att återskapa den som jag åt på flygplatsen med ägg och bacon. YUM! Eller pancakes, har ite bestämt mig än.
Besökte UNIS idag, skolan som jag ev ska gå på nästa år. Kan inte säga att jag blev jätteimponerad men vi får se vad som händer nästa år. Har fortfarande lite tid.
Träffade en barndomsvän idag vilket var kul. De kom på middag och det var kull att prata om skillnaden mellan Montana och den här delen av landet. Den är rätt stor om man säger så.
Just nu så sitter jag och skypar med Guillermo. Han knasar sig men sån är han. Det är annorlunda att prata såhär med honom men det är väl bara att vänja sig. Om vi sk kunna hålla kontakten när vi är hemma så är det bästa sättet.
Godnattkramar!!
astamañana

Hej ville bara säga att du är väldigt dålig på att svara på kommentarer! Om du inte börjar svara kommer ingen vilja kommentera. Shape up!

2010-05-08 @ 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: