We were young and wild and free

En vecka sen uppdatering, jag ar grym. Vad har hant sen sist?

1. I'M FREAKING 18!!!!!!!

2. BACK2BACK!!!

Ja fodelsedagen var grym. Tack sa jattemycket till alla som har skrivit till mig, jag ska skriva tillbaka sa snart jag kan. Hade middag med nagra kanonvanner, och hade en grym tid. Yearbook class sjong for mig, och aven Mr. N nar jag traskade in sent i History class. Var en grymt bra dag.

State champions i basketball, once again! Det ar andra aret i rad och det ar sjukt kul. Tyvarr kunde jag inte aka till Billings for att se det live utan fick sitta och lyssna pa radion, som lat ungefar som det gjorde pa 50-talet, men kul var det. 

I helgen sa fick jag min forsta spraytan, och jag ar sa brun att jag vill ha shorts, men eftersom jag inte rakat benen pa ett tag (ska snart vaxa infor KALIFORNIEN) sa skippar jag nog det. 

Jag och Chris har suttit och dissat en kille vi inte gillar, och det var riktigt kul for Chris har en grym ironi som jag bara alskar. Han var jatteglad for att han fick komma och hamta mig, for han ar grounded fran sin car. Han forsokte fa mig att beratta hur yearbook sag ut, och jag hittade pa massa, sa att det var en swirl of colors pa det och sa. Tror inte att han trodde pa mig.

Jag ar officiellt klar med allt skrivande for Yearbook, maste ta om en bild pa Blake men det kommer att ga fort for att jag har hans nummer, vilken gor stalkingbiten av att vara i yearbook mycket lattare. Moahaha.

Vad mer finns det att beratta? Jag hatar tyskan! HATA! Hon har ingen som helst respekt for att man har varit sjuk och kanske behover lite tid for att komma ikapp, for jag har faktist missat alla amnen, inte bara hennes (aven om jag inte skulle saga nej till att missa hennes) men hon ar respektlos. Det konstiga ar att alla gillar henne, jag forstar inte! Vad ar grejen?

Ar jattetaggad for Kalifornien, det kommer att bli jag, Judy, Guillermo, Sprite och Sebastiaan. Vi flyger fran Bozeman 7.45 tisdag morgon, och till Boze ar det ~3 timmars bilresa. Vi kommer att aka till San Fransisco och sen vet jag inte mer an sa. Gott blir det i vilket fall som helst, har var vi varmebolja med ~10 C, sa det kommer att bli varmt dar! Jag tycker att 10 C ar varmt, och dar kommer det att vara det dubbla!!!

Ska val forsoka uppdaterna snart igen, ha't bra allihopa! Jobbar pa att fa ivag ett svar till alla som har mailat mig, skulle ga fortare om det inte vore for ******  
Johanna

Grattis i efterskott igen :P <3 ´

lova att ta massvis med kort i kalifornien!!

ha't bra du me!

2010-03-16 @ 17:26:17
mam

Kul att jag ibland löser låtgåtan!



Kram min pärla!

2010-03-18 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: