Three, is the magic number, yes it is, it's the magic number

Igar snoade det i den lilla staden Great Falls, MT. Det var inte kul. Idag sa har vi sol, men det spelar ingen roll egentligen vad det ar for vader, for om inte alls lang tid sa ar det dags att aka till varmare delar av landet. KALIFORNIEN!!!
Ar sa sjukt taggad, och att missa prom kanns inte som nagon stor grej faktist. Fast jag blev lite halvt om halvt fragad men sant ar livet. Jag maste ringa Judy idag for att fa lite kolla pa laget, vet inte ens nar vi maste lamna staden. Vi kommer att aka till Bozeman och flyga darifran. Jag, Judy, tre pojkar... Haha det har kan bli kul. Bilresan till Boze tar ca 3 timmar och Judy's bil ar inte sa stor. 

Denna helg blir det till att gora det sista pa engelskaportfolio och fixa allt annat jag kan for att gora upp for det som jag kommer att missa. Jag skulle ha gatt med Mary idag och voluntaerat (?) men tror att jag bangar for jag orkar inte. Eller kanske anda.

Borde borja packaocksa men har lite annat som kommer fore. Nagot som ska bli jattekul att gora ar varat nya yearbookproject (called yourbook) dar vi ska dokumentera varat year i yearbook. Jag tankte ta detta lite langre och dokumentera hela aret. Kommer inte att bli latt men totally worth it. Vi maste aven ha minst en story med tre inervjuer sa jag ska forsoka gora intervjuer med the quarterback, en basketspelare och antingen en "vanlig" manniska eller en soccerplayer. Kanske inte alls blir av men man kan ju alltid forsoka. Ar i vilket fall som helst jattetaggad for detta project, onskar bara att jag hade mer tid och sidor att jobba pa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: