If I go crazy then will you call me Superman?

Ah jag kan inte vanta!!!! Just nu sitter jag och utvarderar min engelskaportfolio och kommer nog att vara vaken i manga timmar till. Om en timme sa komme jag att kunna saga, JAG AKER IMORGON!!! jag ar sa sinnessjukt taggad. Igar natt sa fick jag ett text fran Judy som berattade vad vi ska gora. Planen ar som foljer:

Tisdag: Lamna Great Falls 8.00 och kora till Bozeman for att flyga darifran. Pizzaparty nar vi kommer fram.
Onsdag: Beach (!!)
Thursday: Kora upp langst kusten till San Fransisco och stanna dar over natten.
Friday: San Fransisco
Saturday: Universal Studios, stanna i LA over natten.
Sunday: Santa Monica, BBQ och outside movie.
Monday: Dunes, fishing or shooting.
Tuesday: Home sweet Big Sky!

I LA ska vi sova pa hotell, och jag gissar att jag inte kommer att fa dela rum med pojkarna. Inte for att jag aldrig har delat rum med nagon av dem forut men Judy ar ju trots allt in charge. Kan allvarligt talat inte vanta!

Igar sa var jag med varldens basta Mary hela kvallen, och hon har berattat hur jag ska gora for att overtala Mr. Quarterback att intervjuas utan att hamna i var fina bok. min bok kommer ocksa att bli fin, men inte lika. Vi satt i bilen utanfor videobutiken dar Sean jobbar typ en kvart och pratade sen gick vi in och det var sjukt kul. Jag gick bakom disken for att sla honom och nar jag ville sla honom igen sa hoppar han over disken. jag borjar knappa lite pa datorn och da skriker han "NOOO DON'T TOUCH THAT"  och hoppar tillbaka. Problemet ar att han slar i datorn och tangetbordet ramlar och det ar sjukt nara att datorn ocksa aker i golvet men han raddar den.  

Pratade med Guillermo idag om resan och han ar sa sot som haller pa och paminner mig om vad jag inte far glomma (pengar) och pratat allmant. Det barnet kan inte sluta prata men det ar nog darfor jag gillar honom. Kali kommer att bli sa kul! Sweden+Spain+Holland+Thailand=Fun.
mam

Kajsa, vilket progam!! Jag är så glad för din skull att du fått möjligheten att åka till Karlifonien och dessutom med dina favorit killar!!

Have fun och ta massor av kort!

Hälsa Judy



Kramar i massor

2010-03-22 @ 10:04:31
johanna

Vill vara dig just nu!!! ha det bäst!!!<3

2010-03-22 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: