Another shot of whiskey, can't stop looking at the door

Hemma sjuk idag for forsta gangen i USA. Kul var det. Pa eftermiddagen akte jag med Sandi till Judy for att lamna av release for Kalifornien och hamtade sen middag pa Sonic. Grymt gott, och det basta var att man kunde kopa frukost vid 5! Det ar inte manga andra stallen dar man kan gora det. Nu ska ska jag gora klart mitt research paper som ar due tomorrow. Gott, och sen sa ar det bara att gora nagot at mitt vidriga GPA som ligger pa 2.7... Ironiskt nog ar det US History och engelska som gor att det inte ar samre. Imorgon sa ska jag hitta javlen som snodde mitt negative sheet i Photo... Beware, whoever you are.
Mostera

E du mycke sjuk?? Hoppas det är övergående... Måste säga att ibl är det lite svårt att hänga med på bloggen, men jag e nog lite trög....Verkar som Du håller på att bli klar med både det ena och det andra, feel good?! Nu e de bara 2!!!dagar kvar, sen e du vuxen gumman!

Storkramen

B

2010-03-09 @ 07:59:47
Johanna

KRYA PÅ DIG!!<33 Och grattis i förskott!!



Håll utkik i brevlådan!

2010-03-09 @ 13:05:29
Gudmor Åsa

Idag är det den 11 mars - så GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS på din födelsedag. Hoppas du får en riktigt fin dag. Kramar kommer här! :-)

2010-03-11 @ 10:27:16
m

Jag saknar mitt morgonnöje!!

Börjar alltid dagen med att läsa din blogg, men nu får jag inte lika bra start på dagen så ofta. (Jag vet varför, men vill ändå att du ska veta jag saknar den)

Hoppas att du hade en riktigt bra födelsedag och att du idag fått en riktigt god tårta av kompisen idag.

Det var sååå roligt att prata med dig igår, men det blev lite för lite sömn. Känns i ögonen idag....



Hårda kramar

2010-03-12 @ 09:29:34
Johanna igen

Jaså, nu är du 18 år!! Hur känns det? fick du nåt roligt? <3

2010-03-14 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: