And there is you and me and all of the people, with nothing to do

Idag sa har jag spelat tennis for forsta och inte sista gangen i mitt liv. Jag var helt vardelos forst men nar coachen sag hur dalig jag var sa hjalpte hon mig typ hela traningen. Det var Open Gym, alltsa inte officiell traning, sa jag kommer inte att kunna fa lika mycket hjalp nar sasongen borjar, men jag ska forsoka komma dit varje dag nasta vecka sa att jag har lite spel i kroppen. Efter ett tag sa gick det faktist ganska bra aven om jag fortfarande behover trana mycket. Spelade med en tjej som har en tvilling och de ar sa lika att det ar helt sjukt. Systern var inte dar vilket nog var bra. Coach Deb sa att hon brukar gissa och idag sa lyckades hon. Fick varldens skoskav vilket var mindre kul men jag far tejpa upp ratt ordentligt till nasta gang.

Imorgon blir jag hamtad av Spencer klockan 4.30 for att kunna vara vid skolan runt 5. Univeristy of Montana's Language Days var inte planerade med manniskor i atanke, for vem kan komma fran Great Falls till Missoula vid 8.30 och samtidigt klara av att ga upp en mansklig tid? Ingen jag kanner. Tanken med det hela ar att vi ska ga pa collegeklasser, och jag har inte ne aning om vart jag ska och nar. Vi far val se, forhoppningsvis sa finns det plats for mig nagonstans. Russian Cartoons var en av dem som jag signade upp for, vilket borde vara kul. Nu ska jag plocka ihop nagot att ata pa bussresan, som nog mest kommer bli en sovbuss. Nattbussen!

Jag har roat mig med att lasa facebookgruppen "You know you're from Sweden when..." och det ar sa kul, jag satt helt sjalv nere i kallaren och skrattade sa att jag grat. Vet inte om det hade varit lika kul om jag hade varit i Sverige, allt svenskt far ett helt annat perspektiv harifran. Det ar inte sa att jag har traffat nagon svensk (svenskt arv raknas inte) de senaste 7 (!!!) manaderna. Jag borde verkligen ga och lagga mig men det kommer inte att handa. Guten Nacht! 
Anonym

2010-03-05 @ 08:48:47
mam

Vad kul att du gillade tennisen!!

När kom du i säng? Kanske inte alls? Nattugglor är vi....

Försöker ringa dig i helgen.



KRAM min pärla

2010-03-05 @ 08:54:03
Johanna

jag måste prata med dig på skype!! Har du ingen kompis som har det?? saknar dig!

2010-03-06 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: