You're once in a lifetime

Fick frågan om hur det funkar att stanna i USA ett år till. Det är så att om man har pluggat utomlands så kan man söka in på ett svensk universitet, om man kompletterar vissa klasser. Tror att det är Sv A-B, Eng A och Ma A. Av dessa så behöver jag Sv B, men jag kommer antagligen att ta C också, bara för att det är bra att ha. Jag kommer att bo hos min gamla värdfamilj, och är så taggad på att åka tillbaka till mitt andra hem, med mina underbara vänner!
Just nu så är jag i New York, och det är riktigt varmt. Lite för varmt, men om en månad ska jag till Spanien så det är väl bara att vänja sig.
Emma

Hej :)



Vad roligt att du ska åka tillbaka och gå senior year. Åkte du efter ettan/nian/tvåan i gymnasiet?



Sedan yttligare frågor om att du ska gå två år i USA...Kommer du åka via en organistation igen? eller är det din värdfamilj som blir ansvarig för allt? betalar du liknande avgift som du gjorde när du åkte iväg första året eller blir det gratis?



Ska själv åka till USA som utbytesstdent nästa år, vilket jag ser fram emot. Hoppas du får det bra :)

2010-07-13 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: