Se upp, nu attackerar vi

Haha jag har inte fått såhär många kommentarer på länge!
JA!!!! Jag ska komma tillbaka till Great Falls i höst för att vara senior och få ett diploma. Tanken var att jag skulle åka till New York och plugga klart skolan där men det fanns inget sätt att lösa det på som jag kände att jag verkligen ville göra. Så eftersom jag hade blivit erbjuden att stanna här ett år till med min värdfamilj så kommer jag att göra det. Vi håller på att lösa vissa detaljer men det ser faktist bra ut just nu. Så sjukt kul! Jag vet att det inte kommer att vara samma sak, men eftersom jag hänger mest med amerikaner nu ändå så spelar det inte någon roll. Ser fram emot att få en andra chans att göra saker som jag vill göra men inte kunde göra iår.
Graduation igår. Om det finns intresse så kan jag skriva mer om det senare, för nu så får det bli bara en bild.
Carl-Philipp, some Swedish girl, Ann
Mam

Bara en bild?? Det är inte så bara. Jag vill se fler

Det är så roligt att få se dig!!



Kramar

2010-06-01 @ 14:03:02
johanna

Hej Kajsi!! Det ska bli så kul att få träffa dig snart! :D :D



vad fin du är på bilden! Har du 'ljusat' håret ljusare? xD (hoppas du förstår vad jag menar xD)

Ser lite så ut väldigt väldigt fint!!

2010-06-02 @ 13:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: