Men alla vet vi ju att efter regn så kommer sol

Fan. Jag är inte på ett plan på väg mot mitt älskade Stockholm. Jag är i en lägenhet på Park Ave. Mardrömsscenario. Jag missade planet till Stockholm för tydligen så måste man vara på plats två timmar innan och jag var bara där en timme innan, så de släppte inte på mig. Jag var så arg, jag försökte att åka med bara handbagage, det funkar eftersom jag kommer tillbaka hit om bara två veckor men nej. Icke. Nein. Jag var så arg att jag grät och lyckades bok om till en flight imorgon. Eventuellt så blir jag kvar en dag till för hur jag än gör så kommer jag att missa studenten, som var hela anledningen till att jag skulle åka hem såhär tidigt, men inget är klart än.
I ilskan som kom med att missa planet så skickade jag iväg lite txts till folk, men jag har fått så mycket fina svar att det lugnade ner mig lite. Jag saknar mina vänner massor. Alldeles för mycket.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: