When all is said and done

Sen jag skrev sist har det hant sjukt mycket, jag kommer inte att beratta allt har. Jag har flyttat ifran min vardfamilj och bor numera hos min coordinator. Hon har tva utbytesstudenter, Guillermo och Sprite. Guillermo och jag har pratat jattemycket och han ar verkligen sjukt gullig. 
Alla som har mitt hem eller mobilnummer, RING INTE! For allas basta. Det var sjukt dyrt anda. 
Nar jag kom hem ifran skolan igar sa hade jag fatt ett brev. Det var ett kanonfint julkort fran Stadskallaren, och det va sa kul att fa se mina kara kollegor fran i somras och min alskade moster igen. TACK SA JATTEMYCKET!! It made my day. Saknar er.
 
Hrvatska

Du och jag har en sak gemensamt nu. Vi bor inte i vårt eget hem. Alla mina grejor är packade och det ekar i lägenheten.



Jag tycker du är modig. Om du bara är som du är så kommer allt bli bra!Kram/Pa

2010-01-15 @ 18:27:38
johanna

Heej! Vad skönt att du har fått flyttat

d ä r i f r å n!! Ska du få en ny familj nu? Kram kram



hörs i morron på skype? <3

2010-01-16 @ 12:56:13
thea

varför flyttade du om man får fråga? har ju flyttat också. va ett tag sen dock, kan va ganska så jobbigt. so be strong u can do it (:

2010-01-17 @ 16:20:23
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: