Upp och ner, ner och upp

Fortfarande kvar hos Judy, papprena som behovde fyllas i innan jag kan flytta in hos nya familjen kunde inte kollas upp for att det ar Martin Luther King jr day. Vi var lediga och jag vaknade forst av alla har, vilket var vid typ 10.30. Ovriga vaknade typ tva timmar senare, Sebastiaan hann komma over innan de hade vaknat.

Jag har suttit vid datorn typ hela dagen, for jag har jobbat pa min Death of a Salesman essay. Tror inte att den kommer att bli godkand, for jag har inte fatt den redigerade av nagon.

Nu kommer Guillermo for ett gastinlagg!
Hi !  as probably you know ..Kajsa have been living in my house for like 4 or 5 days, we had lot of fun and we laugh a lot.
3 minutes ago Sprite (my roommate) start saying....  "bitches,hang out,bithes,bitches,hang out,put it in,bitches, A.I.D.S ,put it out ,bitches." or something like that ....   Kajsa just start laughing and she sais while laughing...  "i will never take off the shirt in fron of you ...  !!!  " like if se was saying : i would before that comment.... not after .....  she stopped to think for a momment and then she just start laughing for like 5 minutes trying to hide her mistake ........   she was so so so so so so red....  and you know her ..  with her color ...she have to be realy realy embarrassed to get that red.....  hahah .... it was fun .

Hm... jag skulle saga att det inte var sa det hande men det skulle vara logn.

Och nu kommer Sprite!
ชื่อสไปรท์ ผมมาจากไทย ครับ ผใจะพูดถึงไคจ์ซาร์ เค้าเป็นคนอารมณ์ขัน ทะลึ่งนิดๆ ผมดีใจครับ ที่มีเพื่อน มากขึ้น ได้คุยกับเพื่อน เมื่อต้องการ ค่อนข้างมีความสุขเลยทีเดียว จะดีมากเลยถ้าเด็กแลกเปลี่ยนทุกคนมารวมกันอยู่ที่เดียว ผม คิดว่า คงเป็นปีที่ ดีที่สุดเลยหล่ะ เพราะแต่ละคน จะได้เรียนแต่ละ ภาษาแล้วแต่คนต้องการ ห๊าๆๆๆ

Jag haller med! Okay efter att ha oversatt sa tror jag att man forstar mer om man oversatter till engelska. Google translate ftw!

Imorgon sa borjar finals week... Jag kan inte vanta tills det ar slut. Vi har aven klamt in en yearbook deadline.

Nu precis sa sa Sprite "I love boys, especially younger than me" Haha och han sa aven att han alskar Bear Force. Sok pa Youtube, Bear force one. Laten heter Boys tror jag.

Puss och kram, nu ska jag sparka boll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: