Truth be told I miss you

Sitter i en ny kallare i ett nytt hus. Borjat packa upp men mitt rum ser inte bra ut nagonstans, ska lagga upp en bild, men jag orkar inte hamta min cord.

Igar sa gick jag och Guillermo till nan affar innan jag flyttade. Vi hade jattekul pa vagen dit och hem, dansade jenka och var alltmant konstiga, men vi har likosm den effekten pa varandra, inte mycket att gora at. Jag saknar honom sjukt mycket redan, och vi har bara varit ifran varandra ett dygn, inte ens det. Han ar bast. Jag ska aka och halsa pa honom (och Morgan!) i Madrid nar vi ar hemma. Guillermo kopte cakesters till mig som jag glomde i Judys kok. Attans. Skulle inte sitta fel just nu.

Dagens yearbook deadline blev inte sa dreadful som den hade kunnat bli, for att jag var i hyfsad shape. Min blev inte inskickade, for jag maste skriva captions och prata tva basketspelare. Ringde skolans fotograf som visste vad jag hette. Vi halsar alltid men jag hade faktist ingen aning om att han faktist visste mer an sa. Dinnertime!
johanna

Åh,blev det familjen du träffade förut? <3

2010-01-23 @ 11:17:29
Danielle

Bra att du håller upp dina jenka-skills ;)

2010-01-25 @ 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: