'Til the past is out of sight

I have a decision to make and it's not an easy one.

Jag har haft en grymt bra dag, fast inte perfekt, da jag var pa Macaroni Grill, och jag inte hann fa min mat innan jag var tvungen att aka. Maten ar hos Hannah och jag ar skyldig massa manniskor pengar, for mitt bankkort funkar inte. Jag tror att jag har ratt kod, men mamma om du skulle raka ha den, kan inte du maila den till mig? Maste liksom betala tillbaka... Hatar det dar kortet, det funkar aldrig nar man behover det.

Nar jag kommer hem sa at jag, och Sprite och Guillermo ritar pa mig. Det kan ha varit jag som borjade, men vi behover inte ga in pa nagra detaljer. Det var inte sarskilt passande, men det ar ingen som ser. Nastan. Guillermo ville rita med en sharpie pa mig, jag sa sure, if I can write on you too. Da var det inte lika kul langre. Sen sa leker jag med honom och Sebastiaan, haha vi hade jattekul. Jag har en helt underbar bild pa mig och Sebastiaan, det som gor att den sa rolig ar att jag ar sa sjukt ovetande. Sen sa forsokte jag ta bogbilder pa dem, men da borjade de kittla mig, och jag lag pa golvet med tva killar som forsokte ta min kamera, det var inte bra. Sen nar de har fatt tag pa kameran sa fortsatter Sebastiaan anda, "because I felt like it" I'll miss them when I'm gone, but California is going to be awesome!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: