Is it easy for them to feel free, or am I just to blind to see

Det ar megatrist att skriva nar man inte far nagra kommentarer. Faktist.

Idag sa har jag gjort, oh jag vet inte. Varit i skolan? Check.
JO MEN VI HADE JU CROSSTOWN IGAR!!!!

Hur kunde jag glomma? Det var ju sa att vi hade match att GFH, basketball is the deal. Vi akte dit for att vinna, det hade ju varit skanda om vi inte hade gjort det, men det gick inte sa latt i borjan som vi trodde att det skulle. Forsta kvarten sa hade de ledningen, men vi ar det battre laget, vi vann state forra aret och vi har Josh, som har ett stipendium till Stanford University for att spela basketball. Vi har massa andra bra spelare ocksa, men jag trodde att vi skulle vara mer overlagsna av vad vi var. Vi vann iallafall, med typ 25 points.

Bla jag kan inte vanta tills nasta vecka ar slut och den nya terminen borjar. Kommer vara sa sont att vara done with finals och allt sant. Har massa US History och engelska, och photography sa maste jag framkalla typ 6 bilder till. Life is great. Just nu sa ar jag hemma hos Hannah, och med lite tur sa ska jag sova har i helgen.
mam



Som lite plåster på såren har jag fyllt på ditt konto. Fråga din far hur stor din rikedom är.

Var det ngn som ringde igår???

2010-01-14 @ 08:50:12
johanna

Jag kan skriva en komentar! :D



Vi saknar dig!! <3



hehe

2010-01-14 @ 14:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: