I'll keep you my dirty little secret

Med alla finals klara sa ar halva aret officellt avklarat. Weird. Imorgon sa har vi yearbook deadline, och jag onsakr att jag hade battre bilder, skulle inte skada nagon. Inte mycket att gora at det nu, tyvarr. Behover typ fyra till, och maste skriva vidriga captions till dem. Kajsa does not like this.

Ska bli sjukt skont att borja en ny semester, aven om jag kommer att ha massor att gora. Pa mandag sa borjar jag pa min sista yearbook spread, oh det ar riktigt segt. Det betyder alltsa att vi snart ar helt klara med boken, vet att omslaget ar i Alabama och trycks, och att vi har gjort mer an halva boken nar vi skickar in den har deadlinen imorgon. Wow. Idag sa skrev vi en evaluation och i stora drag sa inneholl min "I love you, i'm gonna miss you, I don't want this to be over yet" Lite mer an sa men det var det stora. Och massa smor saklart, jag alskar the cover, the design, the theme, the everything. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: