If it's alright with you, then it's alright with me

Vad kallas det som man se det som ar stort och blatt, pratar ett frammande sprak och tror att allt samspelar pa en djupare niva?
AVATAR!

Denna hypad film har skapat forvantningar sen jagvetinte nar. Personligen sa har jag sett trailern i princip varje gang som jag har varit pa bio, vilket ar en hel del. Jag har aldrig kankt nagot riktigt behov av att se den, och vad den egentligen handlade om visste jag inte. Nar filmen borjar sa fattar jag lite mer, och inser ratt snabbt att huvudrollsinnehavaren ar snygg. Inte som bla da. Filmen visar sig vara en stor grej somhandlar om framtiden, och ar grymt politisk, nagot som man kanske inte tanker nar man tittar pa postern. Det ledde i vilket fall till en diskussion dar det var ganska intressant att sitta med amerikaner som faktist har koll pa vad som hander utanfor deras egen lilla bubbla. Kan i vilket fall som helst reklommendera filmen, om inte annat sa for att specialeffekterna antagligen kommer leda till nagra Oscars.
johanna

Såg filmen i går! as bra jöh!! :D <3

2010-01-03 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: