If I could, you know I would, if I could, I would, let it go

Governmentlaxa ar inte svar, det ar inte mycket, men det gar inte att gora. Jag vet inte vad det stora problemet ar. Fick mina semestergrades igar, det var inget kanon men inte helt vardelost. B i photo, engelska, prep, video production, A i tyska och yearbook och C i US history. Skyller C pa att jag valde samsta mojliga tidpunkt att flytta. Not much to do about it. Har borjat jobba med simningen, och det ska bli min basta spread hittills. Eller det blir ju basta spread, for det ar det sista jag gor som kommer att komma i tryck i sjalva boken. Jobbar med page supplement i fortsattningen, vilket ar som en liten tidning man far med sant som hander efter att boken har gatt i tryck. Till exempel varsporter, art, prom... Iar kommer den att vara dubbelt sa lang vilket ar kul, jag ska pressa for mer foreign exchange coverage. Jag vill inte att det ska vara slut!
johanna

vill du skypa i helgen?

2010-01-28 @ 14:05:35
mam

Jag är dålig på att kommentera, men jag är bra på att läsa din blogg!!! När kollegorna börjar dagen vid kaffeatomaten börjar jag med din blogg. Det är en mkt bra start på dagen!!

Har du hämtat pengarna? Fick du betala ngt?



Lite skype i helgen??



Kramar från ett kallt och sååå vintrigt Stockholm.

GA är så fint.

2010-01-29 @ 09:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: