I was sick and tired of everything, when I called you last night from Glasgow

Jag haller pa att kolla pa nya telefoner, och det ar inte latt i det har landet maste jag saga. Ska man kopa data eller utan data, sla man kora sjalv eller ga med familjen? Blah jag gillar inte. Jag gillar inte Ke$has nya lat heller, den ar helt vardelos och spelas hela tiden. Blahblahblah gar den. Jag hade kunnat leva utan henne.

Jag har varit i kyrkan for forsta gangen, eller andra om jag raknar hela mitt liv. Det var val inte sa illa, men det var annorlunda. Jag vill liksom inte delta i allt, som typ bryta brod och allt det dar, sa jag vet inte om jag kommer att folja med varje vecka. Vi far se vad som hander, det var ju inte jattetidigt sa det skadar ju knappast nagon.
Jag ar sugen pa en DQ Chocholate Xtreme men vi ksa snart ata middag, och det ar nog lika bra for min helg har inte varit den nyttigaste.

Familjen jag bor hos ar dem som jag var pa rodeo med! Det ar mamma Sandi, pappa Tom, Christopher, 16 och Anna, 14. Christopher gar pa CMR, och Anna pa North Middle School. Jag kommer att aka skolbuss med Anna tills vidare, Christopher har en 7 am, men min kompis Megan bor har i narheten sa forhoppningsvis sa kan jag aka med henne till skolan. Imorgon sa borjar nya semestern och jag borjar med tyska. FUN!
Svedska

Ja bra för dig att börja med tyska.. Att gå i kyrkan gillade jag. Om inte annat hittade man alltid på något kul efteråt../Pa

2010-01-25 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: