I lost my fake ID, and you lost the motel key

Halva helgen avklarad; Jag behover en dag till. Jag har sjukt mycket att gora i engelska, och vet inte riktigt vad jag ska gora, for jag fattar inte boken vi laser. Det kan bero pa att man inte riktigt kan greppa en handling om man ar pa sidan 7, vilket innebar att storyn har pagatt i typ tre sidor, men anda. Det finns sa mycket roligare saker som man kan anga tiden at. Har inga planer for morgondagen, men jag ska nog forsoka ladda ner skype. Kommer nog inte att kunna skypa med nagon imorgon - sorry - men nasta helg sa kan jag sakert.

Var pa swimmeet idag, och efter att ha pillat med installningarna pa kameran och tagit typ 50 misslyckade bilder sa lyckas jag faktist fa nagra som ar varda en plats i the Russellog 2010. Pa mandag sa borjar jag intervjua, men jag har fortfarande inte bestamt hur jag vill ha det an. Om nagon har ett bra forslag pa vad man kan fraga amitiosa simmare sa slang in en kommentar eller maila mig. 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: