I don't know if I can yell any louder

Rodeo igar var definitivt en upplevelse som man inte far hemma i Svealand. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, akta Montanagrej med en miljon cowboys var det iallafall. Jag gick med min tysk och Tom och Sandy, som kanske ska hosta mig. Vet inte vad som kommer handa faktist.

Igar kvall skypade jag med bada foraldrar, som blev lika irriterade for att jag pratade minst lika mycket med mina pojkar som med dem. Garvade konstant efter att jag haded presenterat dem for pappa, Guillermo sa att jag var full, och pappa holl med. Harligt att de kommer overens. Jag var inte full, jag hade bara valdigt kul. Ska med storsta sannolikhet aka till Kalifornien med dem, vi kommer att ha sa kul! Nar jag pratade med mamma sa forsokte de lara sig att prata svenska genom att harma mig, nagot Guillermo var riktigt bra pa. Sprite fick ur sig vissa bra, men trottnade ratt fort och slutade forsoka. Sen sa borjade de texta varandra, och Guillermo skickade texts till Sprites telefon som var till mig. Han var riktigt gullig, forst var han bara elak for att jag rakade skicka ett utan nagot i, och sen sa blev han snall, och sa att han skulle sakna mig nar jag flyttade, att han langtade tills vi aker till Kalifornien och hoppas att vi kommer ivag till Florida ocksa. Dit skulle det bara vara han och jag, och massa andra utbytissar fran resten av USA... Jag tycker sa sjukt mycket om honom, han ar som min bror och jag har bara bott har sen i torsdags.

Imorse sa blev jag vackt av att Sprite slangde hunden pa mig, typ. Harligt att vara sa uppskattad. Nu ar jag ensam hemma for de ar i kyrkan, och jag sov till typ fem minuter innan de akte. Fraga inte hur jag lyckades med det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: