I can't keep holding on, to what we got, when all we got is hurt

You know you're in Montana when... You're spending Saturday night at the rodeo!

Och vad ar hela tanken med att ga pa rodeo for CMR foreign exchange student Kajsa from Sweden? Meet up with potential hostfamily! Jag ar sa nervos att jag varken kan prata svenska eller engelska sa ni for ursakta mixen. Jag ar jattenervos, och vet inte vad jag ska ta mig till. Vad vet jag om dem? En son som gar pa CMR, och en dotter som gar i attan, pa North antar jag for dar gar man innan man borjar pa CMR. Syskon! Jag hoppas att de ar lika gulliga som jag vill att de ska vara, for det vore sa skont att inte klassas som hemlos.

Just nu sa hanger jag med pojkarna som spelar TVspel och leker med min ipod. Judy kommer hem snart, och kanske att Hannah kan folja med mig ikvall. Moraliskt stod ar alltid bra att ha. Jag har inte pratat med henne an, sa vi far se vad som hander. Jag kommer att ga i vilket fall som helst.
johanna

blire skype ikväll? =)

2010-01-17 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: