Hela världen är sa underbar

Jag ar hemma hos min coordinator, och lanar spanska killens dator och jag maste bara prova en sak ä. Det funkar!!!!! ääääööö

Haha vet ni hur längesen det var som jag kunde skriva sa? Om det blir fel nagonstans sa far ni leva med det..
Igar sa var jag med Hannah pa kvällen, och vi at pa Chilis. Gött som fan, och jag kan inte kommer hur underbart det är att ha ä.

Jag har inget att säga men, Johanna! Förlat, jag har inte kunnat komma in pa Skype pa ett tag. Ehh, jag kan försoka komma in i helgen, skriv en ny tid sa ska jag försöka prata da!
Anonym

Tänk väd lite prickar kän göra livet lättare!!!

Hur tjock är din plånbok? Påfyllning? Kram min pärla

2010-01-11 @ 09:13:17
johanna

Det gör ingenting! Jag glömde åxå... :P nästa söndag kanske?

2010-01-11 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: