May we all have a vision now and then

Fan vad gott! Dagens trip till Omaha var faktist riktigt lyckad. Att vara i en stad med over 60 000 invanare (tror jag) ar ju faktist helt underbart. Jag har shoppat mer an vad jag har gjort sen jag kom hit, vilket egentligen inte sager sa jattemycket da Great Falls knappast ar kant for att tillfredsstalla shoppingbehov. Sallskap for dagen var Andy, Amanda och Pat, och efter att en av oss (ingen av kvinnligt kon) hade blivit radd for en bogig cashier inne pa American Eagle sa hittade bade jag och Andy lite grejen pa Aeropostale. Hittade tva par jeans och en tjocktroja. Inne pa JC Penneys sa hade de Sephora! Wow, som sagt, var ett tag sen jag spenderade sa mycket pengar. How much was my total? Around $80 I'd say. Not bad. Hittade aven underhallning for flygresan i overmorgon i form av en bok. Amanda kopte typ sex bocker, hon har ett hekt bibliotek har uppe. Lanade nagra bocker men kommer nog inte hinna lasa ut dem innan jag maste aka hem. Synd, det betyder att jag maste aka tilbaka... En bok som hon kopte var Stieg Larsson, The girl with the dragon tattoo, aven kand som Man som hatar kvinnor. Sweet! Hittade en Abbaskiva under "Country", gatt vilse?

 

Nasta ar vill jag fira nyar i New York City! Nagot som faktist inte borde vara omojligt att genomfora med tanke pa var jag planerar att bo nar utbytesaret ar slut. Sometimes you get lucky, haha. 



One year to go!!

johanna

Kanske vi med :) :D <333 men bara kanske!

2010-01-02 @ 13:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: