Coma, you're my brightest shining star, you're my darkness in the morning, winter morning

Jag hatar caps lock pa datorer som inte visar om det ar pa eller inte. Sjukt irriterande.

I vilket fall som helst, bussen var for tidig i morse, vilket gjorde att jag inte en behovde stanna innan den kom, och att de allra flesta missade den. Tror inte ens att vi var 10 pers dar. Mycket mer kan det inte ha varit.

Jag maste bara saga att min yearbook class ar helt underbar. Efter skolan sa var jag pa sjukt daligt humor, och pratade inte med nagon. Efter ett tag sa slapper det lite, och snacket borjar. Jag sager att jag vill ha en pojke, for det ar basta boten mot hemlangtan. Efter lite allmant killsnack sa har jag tva personer som ska fixa ihop mig med nagon, och efter att ha pratat om lite annat sa gar Alex. Det sista hon sager innan hon gar ar, Kajsa I'm gonna find you a guy!  Haha good luck Chuck, men det ar gulligt att de bryr sig och inte vill att jag ska vara hemsjuk.

Imorgon sa ar det Crosstown Basketball, och jag hoppas att jag ska kunna ga. Maste bara hitta nagon som kan skjutsa mig.

Intevjuade en sjukt skon kille for yearbook idag, det forsta han sa ar oppningsquote for min story. Jag brukar inte anvanda quotes som start, det gor ingen, men det har var for bra for att undvikas. Resultat far ni se nar jag ar hemma med boken i bagaget!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: