Boom boom boom boom, I want you in my room, let's spend the night together, from now until forever

Guillermo vill att jag ska trana med honom men jag vette fan om jag orkar. Behover det verkligen dock. Har inte atit middag an, for Judy ar med Sprite som ar pa sjukhuset med sin mage. Stackars pojke.

Helt vanlig dag idag, men det ar sjukt vad man kan stressa upp sig over nagra prov. Som rakar vara varda typ 20% av betyget men anda. Nar jag vantade pa att bli hamtad idag sa tror jag att jag ser Mary. Det var Mary, men jag var linlos sa jag var inte saker. Hon kommer fram till mig och en stund senare sa kommer en kille som jag har sett mycket, men aldrig riktigt pratat med. Han sager hej lite da och da, och nu sa pratade vi ratt mycket. Han heter Mike och ar sa skon. Han borjade beratta sin life story, och jag visste inte vem det var som skulle komma och hamta mig men han hjalpte mig att hitta ratt, och nar jag hittar dit jag ska ger han mig en kram och sager lycka till. Hahaha jag gillar killen.

Jag och Guillermo har tagit massa bilder. Tyvarr sa hade jag ingen film i kameran men det funkade bra anda, och till slut sa bestamde vi att vi skulle anvanda oss av den moderna tekniken i form av digitalkamera. <jag vet inte var min kamerasladd ar, det ra mojligt att den ar kvar hos min gamla vardfamilj, men Guillermo har ett SD uttag pa datan!

 

Mina sota kusiner fran senaste skypedaten!


Vi ar helt normala, vi kande bara for att ligga pa golvet och typ ta bilder. Han ar sjukt fafang och later mig inte behalla bilderna om han inte tycker att han ser bra ut. Som ni ser sa bryr jag mig inte.

 

Sotaste spanjoren!


My favorite thai guy shows the best of him. ¡Pappa! ¿Har jag stavat favorite ratt, eller ska det vara ett u dar ocksa?



guillermo

oh wow you guys are sooooo coool i don't know what to do but now we have to sleep or eat dinner i don't know what to do first!

2010-01-20 @ 07:40:43
felicia

favourite :) jag är inte pappa , men jag svara ändååå :)

2010-01-20 @ 16:05:38
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: