I had a dream that you were with me, it wasn't my fault, you rolled me over flipped me over

Guten Morgen Welt! Eller inte, klockan ar ju faktist lite mer an sa. Igar sa somnade jag i fatoljen och vaknade i soffan, hur det gick till kommer jag nog aldrig att fa veta. Jag kommer inte ihag nar jag uppdaterade sist, men en omtumlande dag i en sinnesstallning som narmast kan liknas vid bakfylla under stora delar av formiddagen, for att sedan slappa nar ratt manniskor sager ratt saker. Sen jag flyttde ut sa har jag fatt sa mycket stod och erbjudande om att bo hos antingen larare eller en tjej i en av mina klasser, sa mojligheten att overleva finns dar. Underbart.

Skoldagen hade ett nagot omtumlande slut, da jag inte langre har nagon mobil. Jag kunde inte ringa Judy som skulle komma och hamta mig, och hon kunde inte ringa mig. Jag gick runt i skolan efter att vi hade slutat och jag hade framkallat min film, och med hjalp av photography teacher mrs. J sa forsoker jag att hitta hennes nummer. Det gar inget vidare. Vi forsoker ringa till the Office men de har stangt for dagen. Vi forsoker ringa till Great Falls High dar Guillermo och Sprite gar men ingen ar dar heller. Till slut sa erbjuder sig J att kora hem mig, och vi lyckas ta oss hem till mig utan att komma vilse. Val hemma sa vantar hon nar jag springer in for att kolla om nagon ar hemma, och JA, det var dem! Guillermo holl pa att planera en raddningsaktion med Sebastiaan, men fick stalla in den. Det var nog lika bra, for vem vet hur det hade kunnat sluta?

Imorse nar jag vaknade sa kommer Guillermo och fragar om jag vill att han ska fixa frukost till mig. Det ar inte nagot man sager nej till, nu nar jag faktist kan ata igen. Igar sa at jag en muffin och en slice pizza, och hade verkligen inte kunnat ata mer an sa. Harligt att vara tillbaka till normal igen.
Anonym

Vad du är stark som tog steget!!!

Tänker på dig och hoppas att jag snart får prata med dig!!!



Kram kram

2010-01-17 @ 00:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: