All you wanted was to be wanted, wish you could go back and tell yourself what you know now

Helt vanlig dag egentligen. Gick runt och kollade i the audiotorium for att se vart man fick och inte fick ga, fick se mr. Bergqvist's halva tumme (inte biten som inte fanns) och deras kostymforrad. Det var enormt, och riktigt coolt. Haller pa att designa min swimspread som ar det sista som jag kommer att gora i Russellog 2010. Sorgligt. I vilket fall som helst sa kommer det att bli den snyggaste och basta yearbooken so far. No doubt. Just nu sa har jag massa space som jag inte vet vad jag ska gora med, och jag har inga ideer. Kollade igenom Christopher's fran frosh-och sophomore year men jag maste erkanna att det inte var battre forr. Som tur ar sa har jag den basta simmaren i skolan i min photo 2 class, vi ar de enda tjejerna, sa jag borde kunna prata med henne och hennes pojkvan (swimcaptain, also in photo 2) och fa ihop min grand finale.

Gah facebook brakar med mig och jag forstar ingenting. Nu sa ska jag titta pa engelska homework, har sa mycket att gora att det ar ett skamt, pa riktigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: