When the Saints come marching in

Sitter och gor ingenting i vantan pa Superbowl to start. Gardagen sa var jag hos Hannah, och akte sen och at pa Arby's med Sandi. Vi satt och pratade och sen sa berattade hon att det fanns en Vikingstore har i stan, sa vi akte dit. Hon kopte en flagga till mig, och jag kopte pepparkakor. Det fanns lite allt mojligt dar, tyvarr inga t-shirtar i min storlek som var det vi akte dit for. Jag ar jattehungrig, at ingen frukost men lunch istallet. Jag alskar Quiznos.

Ska prata med Haley i veckan och ska kanske joina tennislaget. Det ar jattemanga som joinar som aldrig har spelat forut, sa det kan ju vara kul. Om inte sa blir det track, men jag ar inte jattetaggad for det for det finns manga som springer som ar darar som kan gora typ vad som helst utan att anstranga sig. 

Fick mina biljetter hem i veckan. Aker fran Great Falls till Seattle den 8nde, aker fran Seattle till New York, stannar natten i New York, och aker till Sverige den 9nde. Kommer till Sverige den 10nde, stannar i Stockholm nagra timmar innan jag aker vidare till Goteborg, och dar far jag lamna flygplatsen innan det ar dags for Carl's student det 12e tror jag. Sweeeet.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: