Thought you'd always mine, mine

Jag vet att min uppdatering ar under all kritik, men jag skriver varje gang jag ar inne pa datorn. Lovar! Justin Beaber (?) pa radion och i rubriken, spelas han i Sverige?

Ska snart ta itu med lite engelska, har typ tusen saker att gora. Jag gillar inte sjalvstandigt arbete, jag har vant mig mig den amerikanska ar-du-i-high-school-sa-klarar-du-inget-sjalv-mentaliteten. Har precis kommit hem fran gymmet, fast jag maste saga att de stora steroidpumpade killarna som inte finns pa gymmet hemma ar nagot jag kunde klara mig utan.

Ska gora en grej om simkillarna som om jag har tur kommer att bli grym. Om folk har lite gut sa kommer jag att fa det precis som jag vill ha det. Sagt deet forut, sager det igen; Det har ska bli det basta jag har gjort. I sommar sa vill jag aka pa yearbook camp med dem. Vet inte om det kommer att ga, men om jag ar i USA da sa ska jag med, vad de an tycker om det. Tror inte att de har nagot emot det, men anda. Idag i class sa fick vi veta lite om en annan skola som har missat varje deadline de senaste tre aren. Vi hade en av deras yearbooks, och den var helt vardelos. The senior pages var ett skamt, bokstavligt talat. En kille hade lov runt ansiktet, en annan korde nagon ihopdragen min. Visst, lite smakul men samtidigt sa ar det den sista bilden de flesta av ens fellow classmates ser av en. Att lovkillen dessutom ser ut som Mauro (editor in chief av skoltidningen) och Matt's (design editor av skoltidningen) karleksbarn gor inte bilden mindre rolig.  

Now I'm gonna give english my attention, ciao!
Johanna

Hejsan! Hans låtar spelas inte på radion men mina kompisar är käääära i honom... haha!

Jag tycker därimot att han inte är så bra. hehe XD

Har du fixat skype?

2010-02-03 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: