Something 100 men or more could never do

Har inte varit inne pa datorn pa ett tag, darav dalig uppdatering. Vad har hant sen sist?
Jag var och lamnade blodprov hos nan amator igar, och hon lyckades spilla blod pa mina jeans. Bra jobbat Berit. Jag har ett D i Government, missade dagen i fredags for att jag var i Yellowstone. Jag misslyckades brutalt pa provet. Jag har massor att gora i samtliga amnen. Jag maste gora om hela min swimspread av tva anledningar.

1. Servern ar nere. Allt ar borta.
2. ... WE TOOK STATE!!!! TIMES TWO!!!!

CMR Boys swimteam har inte vunnit state sen 1978, sa det ar en stor grej, minst sagt. Tjejerna tog state for tredje aret i rad. Resultatet av detta ar att jag maste skriva en till story, och det maste vara snart. Jag maste aven forbattra den vardelosa som jag skrev innan. Vilket betyder tva complementary interviews, som om det inte rackte med de (?) som maste bli klara sa snart som mojligt. Fixade en idag, med supergulliga Simon. Nar jag fragade honom "what did it feel like when you knew for sure that you had won the title?" sa lyser hela han upp i ett jatteleende. Han var sjukt glad, de ar de nog allihopa.

Imorgon tar jag mitt pick och pack och emigrerar till den tyska zonen av Great Falls. Jag och Hannah ska visa mr. N att vi ar kapabla att gora en grym powerpointpresentation. Idag visade vi honom bilder pa familj och vanner hemfran. Vi vet att han ar mycket intresserad.
Johanna

Heej!! Tack för kortet!!! Gulliga du!! Hoppas du får till skype!<3<3<3

2010-02-18 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: