So I think I will stay, caught up in a silent prayer

Jag har ingen inspiration och skrivandet ar sa dialigt att jag helst vill ga och gomma mig nagonstans. Jag maste gora om tva yearbook intervjuer, och det ar aldrig kul. Min story suger, mitt english paper sog, och jag vill inte ens veta vad hon kommer att saga om den andra jag skrev. Sa mycket for att vara kreativ.

Imorgon lamnar jag skolan vid lunch, ska bli grymt skont att slippa alla klasser efter lunch. Sandi kommer att hamta upp mig och vi ska aka och handla litte saker innan vi hamtar Anna och aker for att ata lunch, och efter lunch sa blir det en typ fem timmars bilresa innan vi ar framme i Yellowstone. Maste packa ikvall, vilket kommer att vara ungefar lika kul som alltid. 

Haller pa att kolla pa klassringar, och kommer fram till at jag nog vill kopa en. Det ar ju bara det lilla problemet att de kostar en del, men det kanske ar vart det. En del ar jattetacky och andra ar faktist ratt snygga. Vi far se vad jag gor, om jag kunde fa tag pa mina foraldrar sa skulle det forenkla mycket.

Vardelos pa skrivfronten idag som ni kanske marker. Sjukt trott och har verkligen ingenting att beratta forutom att jag kunde ha gjort mycket annorlunda. Over and out.

Big apple

2010-02-11 @ 04:54:26
Big apple

Ja lycko dig som får åka till Yellowstone.. Hälsa Old faithful från mig. Glöm inte att ta med ett rispaket att slänga i.. Här i NY har det varit världens oväder. Mycket snö och blåsigt, fast inte så blåsigt som de sa att det skulle bli. Skönt att krypa in i sin säng igen. Har just blivit lurad på en trunnelbanebiljett. Trist att behöva reklamera. Slöseri med tid. Kolla du på ringar. Fast tänk på att du knappast kommer att använda den så länge.. Nåja, du bestämmer själv. Ringde du?



Kram Pa

2010-02-11 @ 04:59:53
mam

jag finns där jag brukar...

Vad är det du syftar på när du skriver "jag kunde ha gjort mkt annorlunda"?



Kram kram

2010-02-11 @ 08:48:52
Mostera

Vad ska du göra i Yellowstone? En lite helg trip eller va? Här var det -20 i morses och nu e de gnistrande fint med solsken! Är på väg till sjukgymn. med en värkande shoulder, hoppas på bättring! Ditt skrivande blir säkert bättre efter lite miljöombyte!

Take Care sweet Kajsa!

Kramen'

/B

2010-02-11 @ 11:47:49
faster kattis

Hej gumman

Tack för födelsedagskortet. Gulligt att du ansträngt dig till att köpa kort och dessutom få iväg det. Impressive... stavas det så?

Har en ledig fredag idag. Har skidat med Sawa och ska nu luncha med en kompis. Det är frostvinter ute. Sköt om dej

Kattis

2010-02-12 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: