It's a new world, it's new start. It's a life with the beating of a young heart. It's a new day in a new land, and it's waiting for me

Forlat att jag sager det har, men ni ar sjukt daliga pa att kommentera. Nagonting borde det val finnas att saga?

Mitt livs forsta Super Bowl ar over, och jag kan bara saga SAINTS!!!!
De vann med 31-17 mot Indianapolis Colts. Jag sag precis vad klockan ar sa jag kan inte forsatta skriva. Nagon glomde allt vad tidskillnad hette sa jag blev vackt 8 imorse. Inte for att jag gick upp, men anda.

God natt.
mam

Hur firade du/(ni?) segern igår??

Skype?

Vad är det för t-shirt du vill ha? Det finns gott om Svergie tröjor på Drottninggatan....



Kram min pärla

2010-02-08 @ 08:57:27
johanna

Har du iinnssttaalleerratt skype än?

2010-02-08 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: