I said I wouldn't call but I lost all control

Yellowstone is awesome! Jag kom hit igar efter att ha varit i skolan lagom lange, tills typ halv 12. Inkluderat var Pep assembly, vilket var kul, en killes byxor sprack nar han skulle dunka i mal. Haha han fick lana shorts fran the gym.

Resan till West Yellowstone tog ungefar 5 timmar, men jag halvsov halva resan och sen sa hade jag fyra ipods att lyssna pa sa jag kunde inte klaga. Idag sa akte vi Snowcoach tour, och jag tog ca 170 bilder. Jag har inte kamerasladden med mig sa jag kan inte lagga upp nagot, om jag inte hittar en minneskortlasare imorgon. Chansen ar inte jattestor da den har byn ar midget size. fast man ska inte klaga, den ar tillrackligt viktigt for att ha Arby's, McDonalds, KFC, DQ och nagra lokala stallen. fats bara en mataffar. Vi har sett bisons, geysers, bubblande lera som inte kokade, coyotes, elks och massa annat, och det var riktigt cool.

Nu sa sitter jag i mina vardforaldrars rum och hanger runt. Crazy aunt Susie ar har och hon ar sa sjukt rolig. Imorgon sa ska hon kidnappa mig och Anna, och hon ska gora mig till en cowgirl... Jag vill inte veta hur det slutar. Jag simmade i typ en halvtimme i poolen (inomhus!) och ska nog gora det imorgon bitti ocksa.

Moster kan du skicka mig din adress? Eller vem som helst som har min mosters adress, jag glomde min adressbok hemma.

Om 27 dagar ar jag 18!!!! Inte for att jag haller koll eller sa...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: