I came to this world so wild and free

Jag har inte fixat skype an, och jag vet inte om jag kommer att kunna gora det heller. Vi har inte bredband, och darfor kommer det att ta ett antal timmar bara att ladda ner det. Nar jag har lite mer tid sa ska jag kolla upp lite battre om jag kan fixa det.

Idag sa hade jag sonder en stol i yearbook. Eller den kan redan ha varit trasig, vi kommer aldrig att fa veta. I vilket fall som helst sa sitter jag pa stolen, och den bara forsvinner. Jag hinner inte tanka min sista tanke men ner pa golvet blir det och jag kan inte sluta skratta. Alla andra tror att jag grater men det gor jag ju inte, och jag hor fran alla hall "Are you okay, Kajsa, are you okay?" Nagonstans mellan skrattattackerna sa lyckas jag lugna dem. Man kunde tro att jag holl pa att ramla ut igenom fonstret istallet for en stol som inte ens ar en meter hog. Lite senare traffar jag en kille som bevittnade det hela, och far fragan "How's your butt, Kajsa?" "Fine, thanks for asking." Lite skillnad fran Tim, newspaperboy, som fragar om jag har aterhamtat mig. Han ar en skon typ, och riktigt smart.

Var worknight blev installd for att servern var nere. Tekniskt sett sa hade jag kunnat stanna inne och jobba for word funkar ju alltid men det verkade jobbigt, sa jag at typ 5 klubbor istallet. Tootise Pop! Vi kollade pa the Bachelor, och det var en stor grej med en av tjejerna som var sa sinnesjukt jobbig. Kommer att bli en kul diskussion imorgon, tellin' ya!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: