We pop champagne 'cause we got that going

MAMMA! Ring mig pa mobilen typ 7.40 min tid och las mailet jag har skickat till dig! I've got news that makes me smile (I can't promise you will though...).

Senior Skip Day var inget jag tog del av, helt enkelt for att jag inte ar senior och inte har rad med fler absences. Det var faktist mer folk dar an vad jag trodde att det skulle vara men visst var det tommare i korridorerna an vanligt. Vad jag kommer ihag sa har inget sarskilt hant idag, jag och Shelby ar behind pa var softball deadline men jag tror att vi kommer att fixa det. Idag sa satt Mary i varat horn med oss och Sean, som jobbar pa the prom page, slackade som vanligt. Mary borjade skalla pa honom (det finns en anledning till att hon kallades for the pitbull forra aret) och istallet for att gora nagot sa ritar han en sketch av henne som var sa sjukt klockren. Tyvarr sa forstorde hon den men Sean har lovat att han ska rita en ny till mig.

Nu ar Tom och Sandi hemma och det ar skont att de ar tillbaka. Inte for att jag inte hade kul men for att they're good to have around.

Just nu sa ar jag faktist taggad for att aka hem, eftersom mina sommarplaner verkar bli bra mycket battre an vad jag trodde...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: