I'm right there if you get lonley, give this song another listen

Jag maste publicera en officiell ursakt for bilden i forra inlagget. Min syster ar inte dod, och hon ser inte ut sadar i vanliga fall. Om jag hade high speed internet sa skulle jag lagga upp en annan bild men nu sa kan jag inte det. Glad nu mamma?

Varfor Say What You Need To Say pa tva av de tre radiostationerna jag lyssnar pa? Jag ar inte ett stort fan av laten men som tur ar sa spelas I've gotta feeling pa K99. Kvallen pa raddad. Igar sa hade jag och Mary Harry Potter Marathon. Vi sag nastan tre innan vi somnade. Ovriga far vi ta nar det passar.

Nat man inte skriver ofta sa blir det pa nagot underligt satt svart att skriva bra. Det blir liksom bara gnall om allt och ingenting, som skolan, pojkar, aka hem angest, vad ska jag gora nasta ar angest. Senaste veckan har val mest handlat om avsked. Min favorittysk fick nog av vissa saker som har hant har och befinner sig nu hemma i Munchen igen. Jag saknar henne nagot helt otroligt men jag har manniskor har som ar helt underbara och gor det lattare. Guillermo och Mary ar tva jag kan namna lite snabbt sadar.
Ich liebe meine deutsche Madchen!

Den kommande veckan kommer att vara sjukt mycket att gora med att jobba ikapp i yearbook och photo, forsoka fixa mitt government betyg, history test, government test, vardforaldrar aker till Vegas och Crazy aunt Susie kommer for att se till att vi skoter oss, sa kul kommer vi att ha det!

mam

Du också tyckte att bilden på var hemsk! Att en vännen åker hem är alltid trist. Jag vet. Det som är bra, är att det är inte långt till München, från Sverige. Annars får du locka över henne till NY.

Tack för kort!!



Kram min pärla

2010-04-13 @ 08:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: