There might be more than you believe, there might be more than you can see, that I won't go, I won't go down

Lat mig klara ut en del saker. Jag kommer att komma hem, vad som an hander (forutsatt att vulkanerna haller sig lugna) och jag kommer att vara dar den 11 (?) Juni nar Carl tar studenten. Men jag ar inte klar har an, jag vill aka tillbaka. New York ar inte det sjalvklara alternativet. Ger det en chans i vilket fall som helst, I owe a certain someone that.

Har Justin Bieber slagit i Sverige an? Denna sota lilla 16 aring som inte har natt malbrottet borjade med ratt snalla, lystningsvarda men inte klockrena latar om ni fragar mig, men helst plotsligt sa kor han en duo men Sean Kingston som ar min nya drog, och han ar hur grym som helst. Jag vet inte hur man stavar laten men kanske kan min spanjor hjalpa mig med att lagga in videon nasta gang vi ses. Nagon annan som ar grym ar Adam Lambert som var med i American Idol typ forra sasongen. Whattaya want from me? Love it!

Tom och Sandi ar fortfarande i Vegas. De kommer inte hem forran imorgon. Jag stannade inne efter skolan for yearbook och jag har designat hur min profile pa (forhoppningsvis) the quarterback ska se ut. Jag var jattehungrig sa Ashton bad sin kille, Spenser, aka och kopa mat till oss. Han ar sa sjukt snall som vantar pa henne nar hon ar i yearbook och han akte och kopte mat fastan han hade annat att gora. Han ska vara med i min Yourbook sa honom och Ashton far ni se nar jag ar hemma igen!
Mam

Det kändes lite surealistiskt att stå på Sergels Torg och höra hur du fipplade med ditt skåplås, så mitt i din vardag fast ändå så lååångt ifrån den.

Det framgick i alla fall, trots allt brus runt omkring mig, att irritationen på tyska läraren var stor.



Vi hörs snart igen min pärla



Bamse kramar

Bamse kramar

2010-04-20 @ 11:02:51
Anonym

Lite sent att svara på detta nu men justin är stor här med, mina kompisar är galna i honom....

2010-05-03 @ 08:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: