So many words for the broken heart

Idag sa ar det 43 dagar tills jag lamnar det har stallet. Jag vet inte varfor jag bestamde mig for att rakna for nu onskar jag att jag aldrig hade gjort det. Far forsoka glomma men mojligheten finns att det inte kommer att ga sa bra.

Dagens roliga: Jag sitter i government och efter att ha fatt mitt basta betyg i den klassen nagonsin sa snackar de om mig och en kille sager "I'd probably answer something Ibrahimovic on any question about Sweden" Jag vander mig om och fragar "Do you know about him? I'm so proud of you!" Han tyckte val att jag var lite smakonstig men det ar lugnt. Jag klarar det.

Helgen var ratt lugn. Var med Guillermo i fredags och resten av helgen sa var jag hemma eller med Chris pa lite alla mojliga aventyr. Det var kul, och jag onskar att jag hade upptackt Dairy Queen's Caramel Brownie tidigare for den forsvinner i Maj. Damn those Blizzard of the month...

Planen for veckan ar att paborja mitt research paper for government. Kommer nog att bli jattekul... Har jag tur sa kommer fredagen med beloning for hart arbete. 
mam

Nu finns risken att även jag börjar räkna dagarna tills jag får krama dig på Landvetter!

Men försök låta bli!!! Tror att du kommer känna mer panik över att åka när du så tydligt märker att tiden springer.



Ringer snart



Kramar

2010-04-27 @ 09:47:47
'sista

tejejeeena! har en läxa åt dig! vilket är världens miljövänligaste land enligt the United States of America? I need to know! Nästa gång du har tillgång till en dator (helst med Guillermo) får du fråga honom hur man säkerhet, utrustning, och lite fler saker som jag får blackout för nu. Vill imponera min spanksalärare lite.. Du får ringa mig på skype då ! Asså nästa gång du har tillgång till en dator. Vill även veta massa saker som jag inte orkar skriva här (massa saker om sveriges natur och kulturlandskap!). Och med det här att åka hem - kajsa do what you gotta do för att åka hem och tänka "det finns inget jag hade kunnat göra för att njuta av det mer ". Bästa tipset jag kan ge. Call me on skype next time you're on a computer hade super!

2010-04-27 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: