Let's get these teen hearts beating faster, faster

Softball ar nastan klart, nar jag har pratat med coachen imorgon sa har jag gjort min sista officiella intervju. Kommer att forsoka fa tag pa quarterbacken for min yourbook och lite annat for det men eftersom det inte kommer att vara med i sjalva boken sa raknas det inte riktigt. Maste gora en story pa tre people men jag vet inte riktigt vem jag ska valja. Forslag? Har funderat pa rektorn, var EIC, eller om jag bara ska gora kompisar. Hmm.

Pa fredag sa ar det techno rave och jag forsoker fa ihop folk som vill ga med mig. De flesta vill men manga har nagot som gor att de kanske inte kan. Foraldrar, SAT's, tennis... It's my last high school dance people!

Drama i yearbook today btw. Vem som ska bli EIC for nasta ar ar ett hett amne och om en viss person far det sa har det hotats med avhopp fran flertalet veteraner. Jag personligen tycker att Mary eller Megen B ska fa det. Det ultimata vore faktist om bada fick det for den enas styrka ar den andras svaghet. Men den tredje personen ar bara popular hos tva personer. Dessa tva rakar vara de tva som bestammer vem som far ansvaret nasta ar. Kanske gar bojkotten igenom och newspaper ar the cool ones nasta ar...

papi

Min vän! Har nu fått i ordning på mitt internet så nu ska jag försöka ringa dig. Måste ut på Yxlan för att fixa lite. Ikväll middag med Gustaf och Johanna. Trevligt! Imorgon brasa i Hjorthagen. Kul! Ser fram emot att du kommer till äpplet! Kram!/Pa

2010-04-29 @ 08:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: