I've never felt this way before, cause I swear it's the truth

En vecka i Kalifornien. Halften av allt som hande dar kan jag inte ens beratta. Annat vill ni inte veta.

Jag har besokt Stanford, San Francisco, varit lycklig over att ha befunnit mig bland manniskor och bilar och vatten och en crowd helt enkelt. Jag har hort an igen hur underbart det ar nar spraket blir lite fel, jag har varit i mitten av bogskamt nar de ar som bast, jag har sett killarna flirta grovt med varandra for at i nasta sekund se nagon snygg tjej som fortjanar uppmarksamheten battre.

Solen sken i princip varje dag och jag fick faktist lite branna. Har sa mycket att saga men vet inte var jag ska borja eller sluta sa jag ska bara gora mitt basta for att skriva ner allt nagonstans sa att jag kommer ihag allt det har 20 ar fran nu. Jag missade prom, men vad fan gor det? Nar jag tittar pa andras bilder sa kanner jag inte den minsta hint av avundsjuka. Vad jag fick var sa mycket battre.

Vi kom aldrig ivag till LA, men there is no regrets! Dagen spenderades istallet pa sjon, och jag kneeboardade for forsta gangen i mitt liv! Det var sjukt kul, fast jag fastnade under bradan en gang och var under vattnet tillrackligt lange for att inte vilja kora igen. Jag lyckades skramma de andra ratt rejalt, for Guillermo sa att han var pavag in i vattnet nar jag lyckades komma loss.

San Francisco ar en av de coolaste stader jag har varit i. Jag och Guillermo lyckades komma ifran de andra vid Lombard st, och att bara vandra runt lite var sjukt coolt. Det finns sa manga fina hus som jag inte skulle tacka nej till att bo i. Sprite lyckades klacka ur sig sa manga roliga kommentarer under den har resan, och den basta kom nar vi akte forbi en nagelsalong som hette Handjob. Vem doper ett stalle till handjob?

Jag maste fixa det sista infor att pappa pch Astrid kommer imorgon, sa om jag kan sa skriver jag mer om resan. Skriv till mig pa facebook om det ar nagot ni undrar over sa kommer jag att forsoka svara sa fort jag kan.

Faster Kattis

Det låter som en hälrig resa du har haft. Hoppas ni få en härlig helg tillsammans nu. Men mycke gott i påskägget..vi planerar för New York...Helt sjukt va?

Kramar Kattis

2010-04-02 @ 08:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: