He's my man

Jaha en till vecka och jag vet inte vadjag ska skriva. Har varldens varsta aka hem angest oh jag vet inte hur jag ska klara av att nagonsin lamna det har stallet. Pojkar forvirrar mig. Jag saknar Hannah. Jag vill ha julmust. Jag aker till New York 6-9 maj.

Suzie och jag akte till Stella, min vardmormor, grav igar. Det var forsta gangen Suzie var dar och jag var lite nervos for att folja med henne men hn tyckte att det var bra att  jag var dar. Hangde med Suzie hela dagen. Idag sa har jag pluggat och nu sa ar jag hos Guillermo och Sprite och ska ata.
PUSSAR!
mam

Har full förståelse för din åka hemångest men jag skulle få värsta honkommerintehemångest om du skulle ändra dina planer nu!!! Accepterar att du vill åker tillbaka, men du måste komma hem först!!!

Puss och kram från en längtande mamma

2010-04-19 @ 12:48:32
Johannapoo

Tänk på hem resan posetivt, du får ju träffa mig!!!:D<3 Tack för det fina kortet föresten. Ciao!

2010-04-19 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: