For what it's worth, it was worth all the while

Ikvall sa ar det bara att jobba pa Yourbook paper plan och government chapter 8 and 9. FUN! Yourbooken kommer val att bli kul men jag suger pa design sa jag vet inte vad som ska goras at det. Jag kan liksom inte gora vad jag har gjort hela aret, ropa "MARY HOW DO I DO THIS???" utan jag maste lara mig att klara mig pa egen hand. Det ar inte latt. 

Pa torsdag sa aker mina vardforaldrar till Vegas och mina och Chris' storslagna festplaner slogs i kras nar vi fick veta att vi ska ha barnvakt. Saken ar bara den att barnvakten bara kan gora festen battre: Aunt Suzie!!! Hon ar grymt cool och ska bo med oss over helgen. Vad som ar planerat vet jag inte men det far vi val se. Anna kommer att vara borta pa Volleyboll turnering och jag maste plugga men nagot kul ska vi nog kunna fa till. Det ar ju trots allt aunt Suzie vi pratar om.

Tiden gar sa sjukt fort just nu. Jag kan inte forsta att det inte ens ar tva manader kvar innan allt ar over. Jag ar inte redo for det har. Inte redo for att packa vaskorna och saga hejda, inte redo for att inte langre vara en full time Rustler. Om nagon nagonsin har funderat pa att stanna tiden sa vore just nu en bra tid att gora det. Eller vanta tva dagar kanske, sa att vi kommer in i varmeboljan som supposedly ska jaga bort snon som foll idag. 5 to 7 inches people!

"I know I'm mad but I love this place"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: