Det verkar så lätt, att bara stöta på

Titta vad jag kan göra! ÅÄÖ!
Okay, sa idag sa har jag hikat för första gången på att tag. Haha, jag och killarna har kört med internskämt ifrån Kalifornien och börjar nog göra de andra lite småirriterade men sånt är livet, de kommer att överleva. Det blåste något helt sjukt, det var svårt att gå vissa gånger men vi kom hem till slut.
Imorgon så åker vi till Helena för att fora påsk hos aunt Susie. Hon är jättekul så jag kan inte vänta. Killarna, Sprite och Guillermo, bor fortfarande här så de ska också följa med. Kan säga att jag är jätteglad att ha dem här just nu, jag behöver dem.
Guillermo har kommit på att det är jättekul att skrämma Astrid, och jag vet ärligt talat inte vad hon tycker om dem. Att jag blir typ 8 år yngre när de är i närheten hjälper nog inte, men vad fan, jag har kul! Vet inte hur länge de kommer att bo här men det är kul att kunna ge tillbaka något efter allt som de har gjort för mig.
"What do you think happens next?"
"He fixes the cable?"
Har jag världens snyggaste syster eller vad?
The foreigners and a dad.
Over and out!
Faster Kattis

Åh vad roligt för dej Kajsa med familjen nära i påsk. Vi gäder oss åt er. Tänk om vi kunde skypa. Just nu sitter vi och tittar på Pearl Harbour och just nu är det väldigt spännande och sorgligt..för nu dör Danny....Kramen till er

Kattis

2010-04-05 @ 18:42:00
Julia L

Hej! Din blogg är såååå snygg, har du gjort den själv? Lätt den finaste USA-bloggen just nu :D!

2010-04-11 @ 17:49:03
URL: http://http://usajulia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: